Intrebari frecvente
Cum pot comanda?
Aveţi posibilitatea de a comanda on-line sau prin telefon. De asemenea, puteţi să ne contactaţi atunci când aveţi nevoie de informaţii suplimentare.
Comandă Online
Aveţi posibilitatea de a accesa site-ul nostru 24 de ore pe zi şi 7 zile pe săptămână. Când aţi găsit produsul pe care doriţi să îl comandaţi, puteţi pur şi simplu să faceţi clic pe "Adaugă în coş".
Gata să comandaţi? Faceţi clic pe "Cumpara acum". Dacă preferaţi, puteţi şterge produsele din coşul dumneavoastră de cumpărături înainte de a ieşi.
Autentificare
Aveţi deja un cont? Introduceţi numele de utilizator şi parola, în cazul în care nu v-aţi conectat. Apoi faceţi clic pe "Comanda". Dacă nu aveţi un cont, puteţi crea unul făcând clic pe "Înregistraţi-vă aici".
Aveţi, de asemenea posibilitatea de a comanda fără a avea un cont atunci când nu doriţi să vă creaţi unul. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că, în acest caz, vi se va cere să completaţi datele de fiecare dată când plasaţi o comanda.
Comanda prin telefon
Aţi prefera să ne contactaţi prin telefon? Întreg personalul nostru este instruit la cele mai înalte standarde de servicii pentru clienţi şi este gata să răspundă la orice întrebări sau să preia comanda. Ne puteţi suna de luni până vineri între orele 09.00 şi 17.00 ore prin apelarea 0749.233.233
Pot anula comanda în cazul în care nu a fost încă expediată?
Anulările sunt posibile pe SemineuElectric.ro, în măsura în care comanda ta nu a fost încă expediată. Te rugăm să ne contactezi telefonic, pentru ca solicitarea ta de anulare să poată fi verificată direct. Puteți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon 0749.233.233.
Ce fac dacă articolul dorit nu mai este pe stoc?
Nicio problemă. Există încă șanse bune să poți comanda produsul dorit. Poti face o precomanda, iar in momentul in care produsul este disponibil, noi te vom contacta.
Ce metode de plată sunt acceptate?
Poți alege dintre următoarele metode de plată: Plata în numerar, Ordin de plata, Plata cu cardul.
Pot plăti în rate?
Da, dacă dețineți un card de cumpărături.
Care sunt costurile de transport?
Transportul costa 29 lei.
Care este termenul de livrare?
Articolele disponibile imediat sunt livrate, de regulă, în 2-4 zile lucrătoare.
Prin ce firme de expediție se expediază coletul meu?
Expedierea articolelor are loc prin intermediul firmei de curierat partenere Fan Courier, Cargus, Dragon Star.
Cum procedez în cazul în care articolul meu a fost deteriorat în timpul transportului?
Dacă unul dintre articolele livrate este deteriorat, prezintă defecte sau o problemă de orice natură, îl poți bineînțeles returna. Toate informațiile privind retururile pot fi găsite la rubrica »Politica de retur«.
Pe ce cale îmi primesc înapoi banii?
Restituirea banilor are loc întotdeauna prin transfer bancar în contul indicat de dvs. De îndată ce primim produsul returnat, îți vom vira banii în cont. Tranzacția bancară poate dura însă câteva zile. În cazul în care ai întrebări, poți contacta în orice moment serviciul nostru de relații cu clienții. Te ajutăm cu plăcere.
Cât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?
De îndată ce am primit și verificat returul, suma facturată va fi restituită în decurs de 14 zile.